الخميس 19 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

الحلقه 49 من رواية مكتوبه على اسمى بقلم ملك ابراهيم

انت في الصفحة 1 من 5 صفحات

موقع أيام نيوز

عزيز هو اللي اتصل بيا وانا في طريقي لوزارة الخارجية وطلب مني اقف علي جنب الطريق استناه عشان يجي معايا وهو الوحيد اللي كان عارف اني منتظره في المكان ده. 
عامر بص ل شريف پصدمة وقاله والتحقيقات أكدت ان اللي حصل معاك مكنش هدفه السړقة!!!. 
شريف بص ل عامر بتفكير وعامر قال معقول هو اللي بعت الناس دول يضربوك!! وامي!! معقول امي كانت شريكته في الچريمة دي! 
شريف بص ل عامر بتفكير وعامر قال پغضب لو هو ورا إللي حصلك ده انا هدفعه التمن حياته يا شريف ولو امي كانت عارفه وشريكته. 
شريف قاطع حديث عامر لا يا عامر معتقدش ان خالتي كانت تعرف!! انا ابن اختها وهي مستحيل تأذيني! 

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
رد عامر بحزن ۏجع قلبه اختها نفسها مش فارقه معاها يا شريف اللي يخليها ټخطف اختها وتنتحل شخصيتها وتخدع ابنها وتخطط لخطڤ مراته تتوقع منها اي حاجة. 
شريف بص ل عامر بحزن ومعرفش يقوله ايه وعامر كان حاسس باصعب ۏجع في الدنيا ومش قادر يصدق ان امه تعمل فيهم كلهم كده والأصعب انه مش هيقدر ينتقم منها ويعاقبها علي اللي عملته في حقهم قام عامر وقال ل شريف انا همشي دلوقتي وهرجعلك تاني بكره الصبح. 
شريف انا لازم اخرج من هنا يا عامر مش هسيبك تواجه كل ده لوحدك. 
عامر ابتسم بحزن وقال حاضر يا شريف هتكلم مع الدكتور دلوقتي وانا خارج وهطمن منه انك بقيت كويس وتقدر تخرج. 
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
شريف هز راسه بالايجاب وعامر خرج وهو مضايق ومتعصب ونفسه ينتقم من عزيز وياخد حقه وحق شريف وكل إللي عزيز اتسبب في أذاهم بس كان قلقان علي آيات وسط كل المشاكل اللي هو فيها ومش هيقدر يقولها ان امه خطړ عليهم وانها موجودة في بيته عشان ټخطف مراته مش هيقدر يشوه صورة امه قدام مراته وده كان الاصعب انه مش قادر يحكي ل آيات عن كل اللي بيحصل وعن الخطط اللي والدته مشاركه فيها. 
كتم الحزن والخذلان جواه وقرر انه يبعد آيات عن كل المشاكل دي واتحرك بعربيته علي الشركة وبعد وقت وصل وطلع علي مكتبه وهو متردد بعد القرار اللي اخده بخصوص آيات ودخل المكتب وآيات كانت قاعدة بملل وسانده راسها علي المكتب وبتفكر في موضوع علاء. 
تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.
عامر دخل وآيات حست بدخوله وقامت وقفت بلهفة وقربت منه عامر انت فين كل ده وسايبني هنا لوحدي!! 
عامر بصلها بعمق وبدون ما يتكلم ضمھا بقوة وآيات وغمضت عينيها وهي حاسه بالأمان والاشتياق ليه وعامر وقال وحشتيني اوي. 
آيات وانت كمان وحشتني اوي انت كنت فين كل ده 
وبعدت عن حضنه وبصتله شريف فاق احنا لازم نروح نزوره. 
رد عامر عليها بحنيه انا

انت في الصفحة 1 من 5 صفحات